Retourzending

Na ontvangst van de goederen, verzoeken wij u deze direct na te kijken en te controleren. Wij doen ons uiterste best alleen kwaliteitsgoederen te leveren. Indien u toch een fout of gebrek heeft gevonden, dient u dit bij voorkeur binnen 5 werkdagen (maximaal 14 kalender - dagen) in ieder geval per email aan ons kenbaar te maken.
Indien een klant goederen retour wil zenden, dient altijd eerst per e-mail toestemming te zijn gegeven door FAsport. De klant dient eerst gemotiveerd duidelijk te maken waarom hij goederen wil retourneren zodat wij de best mogelijke oplossing voor de klant kunnen aanbieden. De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant (tenzij de klant een onjuist artikel heeft ontvangen). Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
Fasport beoordeelt de retour gestuurde goederen en stelt u binnen 5 werkdagen op de hoogte of uw retourzending terecht is. U wordt gecompenseerd door herlevering van de bestelde goederen of door het verschaffen van een tegoedbon of creditnota voor de bestelde waarde of terugbetaling van de goederen mocht dit wenselijk zijn.
Gebruikte en beschadigde goederen kunnen niet worden teruggenomen.
Bedrukte goederen of op maat gemaakte goederen kunnen niet worden teruggenomen.